دعوتنامه‌ها رسید: 8 آبان و یک مراسم اندرویدی دیگر از گوگل
<-PostCategory-> // 16:26 - پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:,

دعوتنامه‌ها رسید: 8 آبان و یک مراسم اندرویدی دیگر از گوگل

 

 
وقت هیجان دوباره است! گوگل دعوتنامه‌ها را برای برگزاری یک مراسم اندرویدی دیگر این بار در نیویورک و روز 8 آبان (29 اکتبر) فرستاده و تنها چیزی که به ذهن خطور می‌کند، معرفی اعضای جدید برند نکسوس است. 

نکته اول این است که وقتی یک مراسم اندرویدی بر پا باشد، حتماً نسخه‌ای جدید از اندروید هم در راه است که طبق خبرها اندروید 4.2 نام خواهد داشت. به احتمال زیاد همراه با آن تلفن ال جی که نام‌هایی نظیر اپتیموس نکسوس و نکسوس 4 را برای آن شنیده‌ایم و شاید حتی نکسوس 7 با ظرفیت 32 گیگابایت معرفی شوند. 

برخی‌ها احتمال می‌دهند که گوگل انجام بهبودهای سخت‌افزاری در نکسوس 7 را اعلام کند و نسخه 16 گیگابایتی آن را با نسخه 32 گیگابایتی -با قیمت مشابه 249 دلار- جایگزین نماید و کسی چه می‌داند شاید نسخه 3G نکسوس 7 یا حتی نکسوس 10 هم معرفی شود. 

یکی از مواردی که باعث امیدواری است تا این مراسم فقط به معرفی تلفن ال جی اختصاص نداشته باشد این است که در دعوتنامه اسمی از این کمپانی نیست، پس این احتمال وجود دارد که گوگل محصولات جدید یا به روز رسانی برای محصولات قبلی خود را ارائه کند، و در کنار آن محصول ال جی و یا حتی سامسونگ (نکسوس 10) و سونی نیز معرفی شوند. 

ابتدا اپل، بعد مایکروسافت، و در آخر گوگل قرار است نیمه نخست آبان ماه را داغ کنند و نارنجی برای پوشش زنده این مراسم‌ها با شما خواهد بود. آیا در دعوتنامه گوگل هم رمز و رازی نهفته است؟ شما چه نظری دارید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->